.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار ایساکو در خصوص توزیع قطعات تقلبی پژو
شرکت ایساکو اعلام کرد قطعاتي تقلبی پژو به شكل گسترده در بازار توزيع شده است و به دليل اختلاف قيمت با قطعه اصلي ان در برخي موارد با استقبال خريداران روبرو شده است. اين در حاليست كه سودجويان...

خريداران قطعات يدكي گروه پژو، از تقلبي نبودن قطعات اطمينان حاصل كنند

موضوع ارائه قطعات تقلبي از جمله مشكلاتي است كه علاوه بر اثار زيان بار اقتصادي، امنيت جامعه را هدف گرفته است.

براساس گزارش‌هاي دريافتي در ماه گذشته پولي سر ميل لنگ 405 تقلبي از قطعاتي است كه به شكل گسترده در بازار توزيع شده است و به دليل اختلاف قيمت با قطعه اصلي ان در برخي موارد با استقبال خريداران روبرو شده است. اين در حاليست كه سودجويان نيز جهت تامين منافع مادي خود ار ارائه اطلاعات دقيق به مشتريان خودداري مي‌كنند و سوء استفاده از تفاوت قيمت 450000 ريالي قيمت اصلي قطعه و 125000ريالي قطعه تقلبي، فروش قطعه تقلبي را تبليغ مي‌كنند.

شركت ايساكو به عنوان نماينده انحصاري پژو در ايران به نمايندگي‌ از ايران خودرو همواره تلاش كرده است علاوه بر ارائه قطعات- ايمني صاحبان خودرو را تامين كند، برهمين اساس تاكيد مي‌شود مشتريان هنگام خريد قطعات خودرو از اصلي بودن برند محصول اطمينان حاصل كنند، در غير اين صورت زيان‌هاي احتمالي مادي در برخي موارد معنوي غير قابل جبران در انتظار مشتريان خواهد بود.

در مجموع ايساكو به عنوان شركتي كه سهم عمده بازار قطعات يدكي كشور را در اختيار دارد، علاوه بر تامين و توزيع گسترده قطعات در اقصي نقاط كشور در راستاي تحقق مسئوليت اجتماعي خود اطلاع‌رساني از وضعيت بازار را در دستور كار خود قرار داده است و مشتريان نيز مي‌بايست هنگام خريد پولي سر ميل لنگ نهايت دقت را مبذول دارند و تا در دام سودجوياني كه ازسادگي بسته‌بندي گروه پژو سوء استفاده و اقدام توزيع اين قطعه مي‌كنند نيفتند.

به منظور حل اين مشكل دو را حل پيش روي مشتريان قرار دارد؛ نخست: قطعات مورد نياز خود را از شبكه گسترده خدمات پس از فروش ايساكو مانند فروشگاه مجاز تهيه نمايند و دوم مواردي كه از فروشگاه‌هاي متفرقه خريداري مي‌كنند از صحت و اعتبار قطعه مورد نظر اطمينان حاصل كنند.

ايساكو در جايگاه تامين و حمايت از حقوق مشتري تخلفاتي از اين دست را در بازار رصد كرده و علاوه بر اطلاع‌رساني عمومي به شهروندان اقدام به پيگيري حقوقي و قانوني در محاكم قضايي مي‌كند.


افزایش سهم بازار شرکت ایساکو در شش ماهه اول88

با افزايش فروش 20درصدي قطعات يدكي شركت ايساكو،سهم بازار اين شركت در شش ماهه اول سال 88،بيش از 5 درصد افزايش يافت.

مهندس محمدرضا بابائي، مديرعامل شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو (ايساكو) با بيان اين مطلب گفت: با افزايش 20درصدي سهم ايساكو در بازار در حقيقت سطح دسترسي مالكان محصولات ايران خودرو به قطعات يدكي اصلي افزايش يافته است و با وجود قطعات چيني و بي‌كيفيت در بازار، قطعات با كيفيت و استاندارد ايساكو انتخاب اول مشتريان محسوب مي‌شود.

وي در همين ارتباط تاكيد كرد: اطلاع رساني به مشتريان در خصوص قطعات غيراستاندارد از ديگر اقداماتي است كه در اين مدت ايساكو مدنظر داشته است ، به سبب اين‌كه اين كالاها بيشتر در بسته‌بندي‌هاي متفرقه و بدون هيچ‌گونه امكان ره‌گيري در بازار توزيع مي‌شوند و يا در برخي موارد توزيع‌كنندگان آن‌ها از برند شركت‌هاي بزرگ به شكل غيرقانوني بهره مي‌گيرند كه تمام اين موارد مي‌تواند پي‌گيري حقوقي به دنبال داشته باشد.
مهندس بابائي گفت: يكي از چشم‌اندازهاي شرکت ايساکو رهبرى بازار قطعات و لوازم يدکى است و براساس تحقيقات انجام شده كمبود يا عدم دسترسي به قطعات يدكي بيشترين مورد شكايت مشتريان بوده كه با افزايش فعاليت ايساكو در زمينه تامين قطعات و ترزيق به بازار اين مشكل برطرف شده است.

ايشان در ادامه افزود: متاسفانه برخي افراد سودجو قطعات غيراستاندارد را در بسته بندي و با هالوگرام تقلبي همانند بسته‌بندي ايساكو به بازار عرضه مي ‌كنند كه همين امر امكان تشخيص قطعات استاندارد از غيراستاندارد را براي متقاضيان سلب كرده است؛ به همين دليل در اكثر مواقع اين قطعات به اشتباه مورد استفاده قرار مي گيرد، لذا توصيه به خريد قطعات از نمايندگي‌هاي ايساكو و فروشگاه‌هاي مجاز در كشور مي‌شود.

مديرعامل ايساكو در پايان افزود: خوشبختانه با پراگندگي مناسب نمايندگي هاي ايساكو و فروشگاه‌هاي مجاز در سراسر كشور، مالكان محصولات ايران خودرو مي‌توانند از قطعات با كيفيت بهره‌مند شوند و سطح دسترسي كليه هموطنان در سراسر كشور با توجه به اين فعاليت جديد افزايش يافته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دكتر موسوي 4 خرداد 1392
با سلام
يك دستگاه خودرو سمند سورن مدل 90 با مشخصات شماره (46ص253 16) وشماره شاسي cf441661 يك مشكل در سيستم قفل (فقط كنترل دزد گير احيانا گير ميكند احيانا درست مي شود )بردم اش ايران خودرو شهرستان قم به نام ايران خودرو كرباسچي وبه ان تحويل دادم ماشين را از ساعت هفت ونيم صبح تا ساعت هفت ونيم غروب تحويل دادند وهمه امكاناتش را از كار انداختند (قبلا قفل مركزي كار مي كرد بعد از سرعت 20 خود به خود قفل ميكرد الان همه اين امكاناتش را خراب كردند وماشين را خراب تحويل دادند وبا زنجير قفلش مي كنيم )اين جريان را بهشان گفتم به من گفتند كه تمام سيستم اش سوخته شد واستعلام در تهران درايران خودرو از تاريخ13_2_92 تا همين لحظه به شركت ايران خودرو در قم وتهران تماس مي گيرم ميگويند اماده نشده حتي اگر ماشين ويا هوا پيما بسازند در اين مدت تكميل مي كردند واگر قطعاتش از امريكا يا قطب شمالي يا جنوبي بود تا اين مدت تحويل مي دادند نه اين كه فاصله يك ساعت بين تهران وقم ولي متاسفم اين خودرو ساخت ايران است وبلد نيستند تعمير كنند چه برسد به خودرو هاي خارجي فعلا كه ماشينم دوهفته است كه در پاركينگ خانه خوابيده ومن وخانواده محرومم از اينكه به سفر بريم يا جابه جا بشويم اين اخرين پيشرفت ايران خودرو است كه بلد نيستند قفل ماشين درست كنند وبه جاي درست كردن خرابش كردند وبايد به جاي ماشين از اسب والاغ استفاده كنيم وپلاك ايران خودرو روي آن بزنم...... با كمال تشكر
(قطعات آن دربازار نيست كجا پيدا كنيم ؟هرچقدر قيمت ان باشد پرداخت مي كنم لطفا راهنمايي كنيد)
تذكر (با شركت ايران خودرو تماس مي گيرم ميگويند قطعاتش در ايران نيست تا 6 ماه بايد صبر كنيد)



ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.